pátek 18. srpna 2017

Všem klukům, které jsem milovala ~Recenze~

Zdravím, knihofilové!
Mám zde recenzi na romantickou young adult knihu Všem klukům, které jsem milovala.
Tak snad se vám recenze bude líbit. A ať už se shodneme nebo ne, nezapomeňte napsat komentář. :) 

zdroj


Název:
Všem klukům, které jsem milovala
Autorka: Jenny Hanová
Rok vydání: 2016
Anotace:   Co by se stalo, kdyby všem klukům, kteří se ti líbili, někdo najednou sdělil, že ses do nich zamilovala…?
Milostné dopisy mají mnoho podob. Lara Jean nikdy žádný nedostala, ale pár už jich napsala – na rozloučenou. Lara nikdy nedala žádnému klukovi najevo, že ho má ráda. A když už nechtěla být zamilovaná, napsala dopis o tom, jak se cítí, pečlivě ho zapečetila a schovala do krabice pod svou postelí. Ale jednoho dne dopisy z krabice zmizí a Lara zjistí, že je někdo rozeslal. 
A najednou musí čelit všem pocitům, které před světem – a hlavně přímo před adresáty dopisů – pečlivě ukrývala! A jak se postupně vyrovnává s minulostí, zjišťuje, že něco dobrého to rozeslání dopisů přece jen přineslo.
Nakladatelství: Cooboo
Jak dlouho jsem ji četla? Během dvou dnů jsem to měla za sebou. A to jsem to četla na výcvikovém táboře se psy!
Je/Bude pokračování? A budu ho číst? Pokračování je. A já vnitřně bojuju, zda to mám zkusit, nebo ne. Ale na 90% ne. Nemám tu potřebu.

Knihu mi věnoval eshop eReading, za což chci moc poděkovat... Koupit si ji můžete zde:http://www.ereading.cz/cs/eknihy/12881/vsem-klukum-ktere-jsem-milovala

Lara Jean je mladičká dívka, která se občas zamiluje. Což je normální. No a když ji ta zamilovanost nebaví, tak prostě napíše dopis tomu klukovi, ale místo na poštu jej dá do krabice od klobouků a má vystaráno.
Má dvě sestry, jednu starší, Margot, kterou jsem neměla ráda a jednu mladší, Kitty, kterou jsem taky neměla ráda. No a aby to nebylo jednoduché, jednoho krásného dne krabice i s dopisy zmizí a chlapci své dopisy záhadně dostanou.
A co má Lara Jean udělat teď? :o


Já se přiznám. Od této knihy jsem neočekávala žádné zázraky a proto jsem si ji vzala na výcvikový tábor, kde jsem měla málo času a tohle mi přišlo jako něco, u čeho vypnu a na chvilku mi přestane v mysli běhat pes po place na agility.
Zároveň jsem teda ale slyšela na tuto knihu mnoho pozitivních ohlasů a tak jsem se i trochu těšila.
Když teda pominu tu obálku, která se mi vážně nelíbila a je to něco, co dokáže každý člověk píšící na wattpad splácat v Canvě za pár minut.

Ale jak se říká, nesuďme knihu podle obalu.

Po prvních stránkách mám ale pocit, jako bych se nějak musela splést a přijde mi, že mám knihu pro desetileté dívky. Takové ty románky, kdy se nemuselo řešit absolutně nic a styl byl taky otřesný.
Já jsem člověk, který není zase tak moc náročný na četbu. Dokážu přečíst všechno a vyhledat si na tom ta pozitiva, která mnozí nevidí.
Ale u téhle knihy opravdu nevím co říct. Klišoidní děj jsem očekávala, ale ta otřepanost charakterů, jednotvárné, jednoduché postavy, které najdu v každé druhé knize v dívčím oddělení mě dostávala opravdu do kolen.

Ani hlavní hrdinka mi nebyla sympatická. Klasická dokonalá šedá myška, která je to nejčistší stvoření na zemi.
Asi jsem od tak dobře hodnocené knihy očekávala opravdu něco víc, než jen třísetstránkové cosi, kde se hrdinka rozplývá zamilovaností a nenávistí zároveň. Takže jen žasnu. Žasnu nad tím, jaké má kniha hodnocení.
A přátele, já jsem strašně pozitivní člověk, který dává vysoké hodnocení téměř čemukoliv, ale tohle vážně nejde. Autorčin styl psaní mi přišel neskutečně amatérský a nedopracovaný.
Takže tentokrát se to opravdu nevyvedlo.

Neříkám že je kniha špatná, jelikož to není žádná. Pokaždé si najde své čtenáře a příznivce.
Ale mě neoslovila.
A to jsem chtěla jet na Humbook. A kvůli komu tam pojedu? :( Autorka Šepotání mě neoslovila a Jenny také ne... Tak já nevím. Asi si půjdu jen popovídat s ostatními a nakoupit si nějaké knihy.
A s kým se na Humbooku uvidím?

Tak a teď k samotnému hodnocení.
Já nechci být zlá. Opravdu ne. Takže dávám této knize třicet pět procent.



35%

A mé pocity z knihy v gifech?



zdroj



zdroj


zdroj






2 komentáře:

  1. Tak s obálkou zase nesouhlasím :D. V jednoduchosti je krása, navíc se ke knize dokonale hodí :). Ale jinak s tebou více či méně souhlasím. A na Humbook jedu taky, dokonce jsem ukecala kamarádku :D. Tak se třeba potkáme ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář! :)
      Tak sto lidí, sto chutí... Sice je v jednoduchosti krása, ale tohle je na můj vkus jednoduché až moc. :)
      Super, třeba jo. Ale asi si udělám tričko s nápisem "Jsem Lupínková dáma..." aby mě někdo poznal. xD
      Měj se krásně.
      Lupínková dáma.

      Vymazat